Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Odjel za kulturologiju Katedra za kulturalni menadžment
Citirajte ovaj rad
Đerek, E. V. (2017). Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882
Đerek, Ena Valentina. "Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882
Đerek, Ena Valentina. "Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882
Đerek, E. V. (2017). 'Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882
Đerek EV. Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882
E. V. Đerek, "Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882