Kujundžija, T. (2014). Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?) (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963
Kujundžija, Tomislav. "Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963
Kujundžija, Tomislav. "Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963
Kujundžija, T. (2014). 'Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963
Kujundžija T. Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?) [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2014 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963
T. Kujundžija, "Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963