Gagulić, K. (2017). Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293
Gagulić, Katarina. "Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293
Gagulić, Katarina. "Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293
Gagulić, K. (2017). 'Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293
Gagulić K. Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293
K. Gagulić, "Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293