prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade

Gagulić, Katarina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Gagulić, K. (2017). Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293

Gagulić, Katarina. "Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293

Gagulić, Katarina. "Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293

Gagulić, K. (2017). 'Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293

Gagulić K. Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293

K. Gagulić, "Utjecaj medijske promidžbe na djecu i mlade", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:551293

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.