Kranjčević, V. (2017). Komunikacija reklamama (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014
Kranjčević, Veronika. "Komunikacija reklamama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014
Kranjčević, Veronika. "Komunikacija reklamama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014
Kranjčević, V. (2017). 'Komunikacija reklamama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014
Kranjčević V. Komunikacija reklamama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014
V. Kranjčević, "Komunikacija reklamama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014