završni rad
Promidžba zdrave hrane i svjesnost konzumenata

Šejla Mihaljević (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za medijsku kulturu
Citirajte ovaj rad...

Mihaljević, . (2017). Promidžba zdrave hrane i svjesnost konzumenata (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:468290

Mihaljević, Šejla. "Promidžba zdrave hrane i svjesnost konzumenata." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:468290

Mihaljević, Šejla. "Promidžba zdrave hrane i svjesnost konzumenata." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:468290

Mihaljević, . (2017). 'Promidžba zdrave hrane i svjesnost konzumenata', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:468290

Mihaljević . Promidžba zdrave hrane i svjesnost konzumenata [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:468290

. Mihaljević, "Promidžba zdrave hrane i svjesnost konzumenata", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:468290