prikaz prve stranice dokumenta Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a

Šariri, Dora
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za kulturalni menadžment

Citirajte ovaj rad

Šariri, D. (2017). Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Šariri, Dora. "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Šariri, Dora. "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Šariri, D. (2017). 'Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Šariri D. Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

D. Šariri, "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.