Namjesnik, I. (2016). Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847
Namjesnik, Ivona. "Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847
Namjesnik, Ivona. "Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847
Namjesnik, I. (2016). 'Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847
Namjesnik I. Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847
I. Namjesnik, "Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847