završni rad
Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama

Filip Živaljić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za kulturalni menadžment
Citirajte ovaj rad...

Živaljić, F. (2017). Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171

Živaljić, Filip. "Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171

Živaljić, Filip. "Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171

Živaljić, F. (2017). 'Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171

Živaljić F. Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171

F. Živaljić, "Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171