diplomski rad
Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi

Diana Kotrla (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za kulturalni menadžment
Citirajte ovaj rad...

Kotrla, D. (2017). Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

Kotrla, Diana. "Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

Kotrla, Diana. "Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

Kotrla, D. (2017). 'Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 18.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

Kotrla D. Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 18.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693

D. Kotrla, "Marketing kao čimbenik uspješnosti poslovanja ustanova u kulturi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:064693