prikaz prve stranice dokumenta Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol

Bebek, Lara
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Bebek, L. (2017). Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728

Bebek, Lara. "Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728

Bebek, Lara. "Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728

Bebek, L. (2017). 'Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728

Bebek L. Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728

L. Bebek, "Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.