prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija

Đerek, Ena Valentina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za kulturalni menadžment

Citirajte ovaj rad

Đerek, E. V. (2017). Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882

Đerek, Ena Valentina. "Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882

Đerek, Ena Valentina. "Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882

Đerek, E. V. (2017). 'Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 25.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882

Đerek EV. Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 25.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882

E. V. Đerek, "Društvene mreže i brendiranje kulturnih institucija", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:044882

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.