Ageljić, I. (2016). Tanka (ali jasna) granica između odnosa s javnošću i marketinga (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:193462
Ageljić, Ivana. "Tanka (ali jasna) granica između odnosa s javnošću i marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:193462
Ageljić, Ivana. "Tanka (ali jasna) granica između odnosa s javnošću i marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:193462
Ageljić, I. (2016). 'Tanka (ali jasna) granica između odnosa s javnošću i marketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:193462
Ageljić I. Tanka (ali jasna) granica između odnosa s javnošću i marketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:193462
I. Ageljić, "Tanka (ali jasna) granica između odnosa s javnošću i marketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:193462