Abramić, N. (2017). Značenje poslovne strategije u provedbi projekata u kulturi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:176047
Abramić, Nikola. "Značenje poslovne strategije u provedbi projekata u kulturi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:176047
Abramić, Nikola. "Značenje poslovne strategije u provedbi projekata u kulturi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:176047
Abramić, N. (2017). 'Značenje poslovne strategije u provedbi projekata u kulturi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:176047
Abramić N. Značenje poslovne strategije u provedbi projekata u kulturi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:176047
N. Abramić, "Značenje poslovne strategije u provedbi projekata u kulturi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:176047