završni rad
Uloga i značenje menadžmenta u turizmu Baranje

Vlatka Ipša (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za kulturalni menadžment
Citirajte ovaj rad...

Ipša, V. (2016). Uloga i značenje menadžmenta u turizmu Baranje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:295145

Ipša, Vlatka. "Uloga i značenje menadžmenta u turizmu Baranje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:295145

Ipša, Vlatka. "Uloga i značenje menadžmenta u turizmu Baranje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:295145

Ipša, V. (2016). 'Uloga i značenje menadžmenta u turizmu Baranje', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 26.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:295145

Ipša V. Uloga i značenje menadžmenta u turizmu Baranje [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 26.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:295145

V. Ipša, "Uloga i značenje menadžmenta u turizmu Baranje", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:295145