Schatzl, D. (2016). Korporativno komuniciranje u kontekstu suvremenih odnosa s javnošću (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:886422
Schatzl, Dino. "Korporativno komuniciranje u kontekstu suvremenih odnosa s javnošću." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:886422
Schatzl, Dino. "Korporativno komuniciranje u kontekstu suvremenih odnosa s javnošću." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:886422
Schatzl, D. (2016). 'Korporativno komuniciranje u kontekstu suvremenih odnosa s javnošću', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:886422
Schatzl D. Korporativno komuniciranje u kontekstu suvremenih odnosa s javnošću [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:886422
D. Schatzl, "Korporativno komuniciranje u kontekstu suvremenih odnosa s javnošću", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:886422