prikaz prve stranice dokumenta Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga

Namjesnik, Ivona
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za kulturalni menadžment

Citirajte ovaj rad

Namjesnik, I. (2016). Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847

Namjesnik, Ivona. "Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847

Namjesnik, Ivona. "Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847

Namjesnik, I. (2016). 'Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 02.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847

Namjesnik I. Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 02.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847

I. Namjesnik, "Kulturološki faktor u razumijevanju neuromarketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:448847

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.