Živaljić, F. (2017). Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171
Živaljić, Filip. "Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171
Živaljić, Filip. "Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171
Živaljić, F. (2017). 'Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171
Živaljić F. Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171
F. Živaljić, "Marketinška strategija diferencijacije u neprofitnim organizacijama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:806171