prikaz prve stranice dokumenta Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama
No public access
master's thesis
Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Departement of Culturology
Chair in media culture

Cite this document

Barić Šelmić, S. (2014). Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić, S. (2014). 'Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 13 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić S. Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2014 [cited 2020 August 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

S. Barić Šelmić, "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Islandora Bookmark - Please login to use this feature