No public access
master's thesis
A semiotic analysis of identity in the New Media - a mode of self-presentation in the Social Networking Sites

Snježana Barić-Šelmić (2014)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Departement of Culturology
Chair in media culture
Cite this document

Barić Šelmić, S. (2014). Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić, S. (2014). 'Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 10 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić S. Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2014 [cited 2019 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

S. Barić Šelmić, "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Islandora Bookmark - Please login to use this feature