Barić Šelmić, S. (2014). Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
Barić Šelmić, S. (2014). 'Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
Barić Šelmić S. Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2014 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
S. Barić Šelmić, "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707