Mađarević, M. (2016). Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
Mađarević, M. (2016). 'Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 31 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
Mađarević M. Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2016 [cited 2024 October 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
M. Mađarević, "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665