diplomski rad
Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice

Marija Mađarević (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za knjižničarstvo
Citirajte ovaj rad...

Mađarević, M. (2016). Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, M. (2016). 'Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević M. Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

M. Mađarević, "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665