Azapović, I. (2016). Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
Azapović, Ines. "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
Azapović, Ines. "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
Azapović, I. (2016). 'Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
Azapović I. Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2016 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
I. Azapović, "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770