Azapović, I. (2016). Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
Azapović, Ines. "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
Azapović, Ines. "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
Azapović, I. (2016). 'Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
Azapović I. Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770
I. Azapović, "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770