prikaz prve stranice dokumenta Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a

Šariri, Dora (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Departement of Culturology
Chair in cultural management

Cite this document

Šariri, D. (2017). Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Šariri, Dora. "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Šariri, Dora. "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Šariri, D. (2017). 'Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 07 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Šariri D. Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2017 [cited 2020 August 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

D. Šariri, "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623

Islandora Bookmark - Please login to use this feature