Šariri, D. (2017). Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
Šariri, Dora. "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
Šariri, Dora. "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
Šariri, D. (2017). 'Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
Šariri D. Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2017 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
D. Šariri, "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623