Barić Šelmić, S. (2014). Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
Barić Šelmić, S. (2014). 'Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
Barić Šelmić S. Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2014 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707
S. Barić Šelmić, "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707