prikaz prve stranice dokumenta Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)
No public access
master's thesis
Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)

Kujundžija, Tomislav
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Departement of Culturology
Chair in media culture

Cite this document

Kujundžija, T. (2014). Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?) (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

Kujundžija, Tomislav. "Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

Kujundžija, Tomislav. "Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

Kujundžija, T. (2014). 'Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

Kujundžija T. Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?) [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2014 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

T. Kujundžija, "Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

Please login to the repository to save this object to your list.