prikaz prve stranice dokumenta Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama
Rad nije dostupan
diplomski rad
Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Barić Šelmić, S. (2014). Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić, Snježana. "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić, S. (2014). 'Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 29.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Barić Šelmić S. Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2014 [pristupljeno 29.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

S. Barić Šelmić, "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:932707

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.