Mađarević, M. (2016). Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
Mađarević, M. (2016). 'Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
Mađarević M. Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665
M. Mađarević, "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665