Šariri, D. (2017). Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
Šariri, Dora. "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
Šariri, Dora. "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
Šariri, D. (2017). 'Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
Šariri D. Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623
D. Šariri, "Menadžment, organizacija i marketing poslovanja javnih medija na primjeru HRT-a", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:238623